Mobiljegy

Mobiljegy2020-09-20T19:05:20+01:00

Töltse le Ön is a Közlekedési Mobiljegy applikációkat!

Ugrás az összes letöltési opcióhoz

Gyakran Ismétlődő Kérdések

Mi az a Közlekedési mobiljegy?2020-08-14T10:21:44+01:00

A Közlekedési Mobiljegy egy mobilapplikáción keresztül megvásárolható utazási jogosultság. A Mobiljegy alkalmazás egy, a V-Busz értékesítési csatornájaként is működtetett applikáció, amely bizonyos, a V-Busz helyi járatokon használható jegyek és bérletek mobilapplikációval történő vásárlását teszi lehetővé. A vásárláshoz és a használathoz aktív mobil-adatkapcsolat szükséges.

Milyen jegyek, bérletek érhetők el?2020-08-14T10:23:07+01:00
  • Elővételben váltott menetjegy,
  • Napijegy
  • Negyedéves nyugdíjas, tanuló és teljesárú bérletjegy
  • Havi nyugdíjas, tanuló és teljesárú bérletjegy
  • Félhavi nyugdíjas, tanuló és teljesárú bérletjegy
  • Csatlakozó havi bérletjegy
  • Csatlakozó éves bérletjegy magánszemélyek részére
  • Szemeszterbérlet

A termékek felhasználási feltételeiről a https://vbusz.hu oldalon és az Üzletszabályzatban és Díjszabásban tájékozódhat.

Milyen technikai feltételekkel lehet használni az applikációt?2020-04-17T09:04:13+01:00

Az applikáció legalább Android 5 vagy iOS 10 operációs rendszerű telefonra telepíthető. Fontos, hogy a telefon kamerája működőképes legyen, hiszen az applikáció használata során szükség lehet a kamera használatára.

Ezen felül elengedhetetlen, hogy a telefon aktív adatkapcsolattal, azaz internetes elérhetőséggel rendelkezzen mind a vásárlás, mind az utazás során.

Hogyan fizethetek?2020-04-17T09:04:34+01:00

Közvetlenül bankkártyával az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén keresztül, vagy belső egyenlegre feltöltött összeg terhére. A belső egyenleg feltöltése is bankkártyával, az OTP SimplePay fizetési felületén keresztül történik.

Mindenképp szükség van regisztrációra?2020-04-17T09:05:09+01:00

Igen, a mobiljegy használata regisztrációhoz kötött. Ugyanakkor, ha már rendelkezik az Ön által használni kívánt applikációhoz tartozó regisztrációval, akkor nem szükséges újra regisztrálnia. A regisztráció az Ön által használt applikáció üzemeltetőjénél történik.

Regisztrációkor meg kell adnom a bankkártya adataimat?2020-04-17T09:12:15+01:00

Nem. Csak vásárlás vagy egyenleg feltöltés során.

Csak magánszemélyként vagy cégként is regisztrálhatok?2020-04-17T09:12:41+01:00

Mindkét jogi formában regisztrálhat, azonban a regisztrációt követően nincs mód ennek megváltoztatására. Amennyiben szüksége lenne mindkét jogi formára, lehetősége van külön regisztrációt létrehozni, hiszen egy e-mail-címmel több regisztráció is lehetséges, csupán a felhasználónévnek kell különböznie.

A mobiljegyek ára különbözik-e a papír alapú jegyek árától?2020-04-17T09:13:13+01:00

Nem.

Milyen adatokat kell megadnom a vásárláshoz?2020-04-17T09:13:31+01:00

Csak a megvásárolni kívánt jegy darabszámát. Amennyiben bankkártyával fizet, kártyaadatait az OTP SimplePay biztonságos fizetési felületén kell megadnia.

Hol találom meg a megvásárolt jegyemet?2020-08-14T10:23:52+01:00

Sikeres fizetést követően az applikációban a még nem érvényes jegyek vagy bérletek között jelenik meg először a megvásárolt jegy vagy bérlet, amely az érvényesítést követően automatikusan átkerül az érvényes jegyek vagy bérletek közé.

Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet?2020-04-17T09:14:00+01:00

A visszaváltási szabályok a V-Busz üzletszabályzatához igazodnak. A menetjegy nem váltható vissza.

Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?2020-04-17T09:14:16+01:00

Kérjük, először ellenőrizze az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet.

Abban az esetben, ha sem a még nem érvényes jegyek között, sem az egyenlegen nem jelent meg a vásárlás, akkor kérjük, forduljon számlavezető bankjához.

Mi a teendő az utazás megkezdése előtt?2020-08-14T10:24:26+01:00

A járműre való felszállás előtt válassza ki a már megvásárolt díjterméket, nyomja meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvassa be a járművön elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnia a sofőrnek vagy a személyzetnek. A járványügyi időszakban, amíg az elsőajtós felszállási rend szünetel, a beolvasáskor megjelenő animált szimbólumot nem kell bemutatni az utazás megkezdése előtt.

Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?2020-04-17T09:14:44+01:00

Kérjük, gondoskodjon telefonja megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve adatkapcsolat nélkül nem tudja bemutatni jegyét, így a sofőr, vagy a személyzet megtagadhatja Öntől az utazásban való részvételt, illetve a jegyellenőrök pótdíjazhatják.

Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, esetleges hibákat? Hol kérhetek segítséget?2020-04-17T09:15:08+01:00

A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeit, kérdéseit az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezheti:

telefonon a +36 70 945 2558 vagy +36 70 948 0558 telefonszámon

személyesen a V-Busz Kft. ügyfélszolgálatán (8200 Veszprém, Jutasi út 2.  -Piac és Vásárcsarnok), a nyitva tartásról a https://vbusz.hu/kapcsolat/ oldalon tájékozódhat.

 

Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, forduljon a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. ügyfélszolgálatához az alábbi elérhetőségeken:

+36-36-889-889

[email protected].

 

Mi történik akkor, ha az utas elhagyja a telefonját? A megvásárolt jegyet vagy bérletet lehet használni egy másik telefonról is?2020-05-01T11:41:28+01:00

A megvásárolt díjtermék ahhoz a telefonhoz van rendelve, amelyiken azt vásárolták, ezért készülékcsere vagy az applikáció újratelepítése (vagy a készülék ehhez hasonló módosítása) esetén a korábban vásárolt mobiljegyek vagy -bérletek inaktívakká válnak, utazásra nem használhatók.

A rendszer hibája esetén ingyen utazhatnak a közlekedési mobiljegyet vagy -bérletet használó utasok?2020-05-01T11:42:03+01:00

Nem. Abban az esetben, ha az utas nem tudja megvásárolni a mobilfizetési díjterméket, nem jogosult utazásra. Ilyen esetben más értékesítési csatornán kell megvásárolnia a párhuzamosan elérhető papíralapú jegyet vagy bérletet.

Hogyan ellenőrizik, hogy vettem-e mobiljegyet vagy bérletet?2020-08-14T10:25:13+01:00

Ellenőrzéskor meg kell mutatni a vásárolt és felszálláskor érvényesített jegyet vagy bérletet az applikációban, valamint az esetleges kedvezményekre jogosító eredeti igazolást/igazolványt, illetve azt az eredeti igazolványt, amelynek a számát a bérlet vásárlásakor megadták.

A mobiljegy vásárlása során kell QR-kódot használni?2020-05-01T11:42:46+01:00

Nem. Az utasnak a mobileszközére letöltött applikációban kell megvásárolni a kívánt jegyet/bérletet. Az utazás során ellenőrzéskor az alkalmazást megnyitva kell megmutatnia jegyét az ellenőrnek.

Mobiljegy Applikációk letöltése

Go to Top