1. 2020. máj

A mobiljegy vásárlása során kell QR-kódot használni?

2020-05-01T11:42:46+01:00

Nem. Az utasnak a mobileszközére letöltött applikációban kell megvásárolni a kívánt jegyet/bérletet. Az utazás során ellenőrzéskor az alkalmazást megnyitva kell megmutatnia jegyét az ellenőrnek.

A mobiljegy vásárlása során kell QR-kódot használni?2020-05-01T11:42:46+01:00
1. 2020. máj

Hogyan ellenőrizik, hogy vettem-e mobiljegyet vagy bérletet?

2020-08-14T10:25:13+01:00

Ellenőrzéskor meg kell mutatni a vásárolt és felszálláskor érvényesített jegyet vagy bérletet az applikációban, valamint az esetleges kedvezményekre jogosító eredeti igazolást/igazolványt, illetve azt az eredeti igazolványt, amelynek a számát a bérlet vásárlásakor megadták.

Hogyan ellenőrizik, hogy vettem-e mobiljegyet vagy bérletet?2020-08-14T10:25:13+01:00
1. 2020. máj

A rendszer hibája esetén ingyen utazhatnak a közlekedési mobiljegyet vagy -bérletet használó utasok?

2020-05-01T11:42:03+01:00

Nem. Abban az esetben, ha az utas nem tudja megvásárolni a mobilfizetési díjterméket, nem jogosult utazásra. Ilyen esetben más értékesítési csatornán kell megvásárolnia a párhuzamosan elérhető papíralapú jegyet vagy bérletet.

A rendszer hibája esetén ingyen utazhatnak a közlekedési mobiljegyet vagy -bérletet használó utasok?2020-05-01T11:42:03+01:00
1. 2020. máj

Mi történik akkor, ha az utas elhagyja a telefonját? A megvásárolt jegyet vagy bérletet lehet használni egy másik telefonról is?

2020-05-01T11:41:28+01:00

A megvásárolt díjtermék ahhoz a telefonhoz van rendelve, amelyiken azt vásárolták, ezért készülékcsere vagy az applikáció újratelepítése (vagy a készülék ehhez hasonló módosítása) esetén a korábban vásárolt mobiljegyek vagy -bérletek inaktívakká válnak, utazásra nem használhatók.

Mi történik akkor, ha az utas elhagyja a telefonját? A megvásárolt jegyet vagy bérletet lehet használni egy másik telefonról is?2020-05-01T11:41:28+01:00
17. 2020. ápr

Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, esetleges hibákat? Hol kérhetek segítséget?

2020-04-17T09:15:08+01:00

A mobiljeggyel kapcsolatos általános észrevételeit, kérdéseit az alábbi elérhetőségek valamelyikén jelezheti:

telefonon a +36 70 945 2558 vagy +36 70 948 0558 telefonszámon

személyesen a V-Busz Kft. ügyfélszolgálatán (8200 Veszprém, Jutasi út 2.  -Piac és Vásárcsarnok), a nyitva tartásról a https://vbusz.hu/kapcsolat/ oldalon tájékozódhat.

 

Kifejezetten technikai problémák (pl. alkalmazás működésével, fizetési folyamattal, számlával kapcsolatos kérdések) esetén, kérjük, forduljon a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. ügyfélszolgálatához az alábbi elérhetőségeken:

+36-36-889-889

ugyfelszolgalat@nmzrt.hu.

 

Hol jelezhetem a mobiljeggyel kapcsolatos észrevételeimet, esetleges hibákat? Hol kérhetek segítséget?2020-04-17T09:15:08+01:00
Go to Top