Mobiljegy

17. 2020. Apr

Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?

Polgári István2020-04-17T09:14:44+01:00

Kérjük, gondoskodjon telefonja megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve adatkapcsolat nélkül nem tudja bemutatni jegyét, így a sofőr, vagy a személyzet megtagadhatja Öntől az utazásban való részvételt, illetve a jegyellenőrök pótdíjazhatják.

Mit tegyek, ha van érvényes jegyem, de lemerült a telefonom, vagy nincs aktív mobil adatkapcsolatom?Polgári István2020-04-17T09:14:44+01:00
17. 2020. Apr

Mi a teendő az utazás megkezdése előtt?

Polgári István2020-08-14T10:24:26+01:00

A járműre való felszállás előtt válassza ki a már megvásárolt díjterméket, nyomja meg az „Érvényesítés járművön” feliratú gombot, majd olvassa be a járművön elhelyezett érvényesítő kódot. A sikeres beolvasás után az alkalmazásban megjelenő animált szimbólumot kell bemutatnia a sofőrnek vagy a személyzetnek. A járványügyi időszakban, amíg az elsőajtós felszállási rend szünetel, a beolvasáskor megjelenő animált szimbólumot nem kell bemutatni az utazás megkezdése előtt.

Mi a teendő az utazás megkezdése előtt?Polgári István2020-08-14T10:24:26+01:00
17. 2020. Apr

Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?

Polgári István2020-04-17T09:14:16+01:00

Kérjük, először ellenőrizze az applikáción belül a még nem érvényes jegyek között a megvásárolt jegyet.

Abban az esetben, ha sem a még nem érvényes jegyek között, sem az egyenlegen nem jelent meg a vásárlás, akkor kérjük, forduljon számlavezető bankjához.

Mi a teendő, ha a bankomtól értesítést kapok a fizetett összeg terheléséről, de az applikációban nem jelent meg a megvásárolt jegy vagy bérlet?Polgári István2020-04-17T09:14:16+01:00
17. 2020. Apr

Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet?

Polgári István2020-04-17T09:14:00+01:00

A visszaváltási szabályok a V-Busz üzletszabályzatához igazodnak. A menetjegy nem váltható vissza.

Vissza tudom-e váltani a megvásárolt jegyemet?Polgári István2020-04-17T09:14:00+01:00
17. 2020. Apr

Hol találom meg a megvásárolt jegyemet?

Polgári István2020-08-14T10:23:52+01:00

Sikeres fizetést követően az applikációban a még nem érvényes jegyek vagy bérletek között jelenik meg először a megvásárolt jegy vagy bérlet, amely az érvényesítést követően automatikusan átkerül az érvényes jegyek vagy bérletek közé.

Hol találom meg a megvásárolt jegyemet?Polgári István2020-08-14T10:23:52+01:00
Go to Top